20 Oct 2013

SYARAT PERTAMA

UNTUK menjadikan dua saudara sesama Muslim yang tidak sependapat di negara ini bersatu, maka setiap orang Islam di negara ini termasuk daripada dua kelompok tidak bersependapat itu wajar mematuhi syarat mudah ini.

Kita di blog ini sudah banyak memberi khabar mengenai kewujudan satu golongan manusia berdarah Yahudi (dari susur galur Gog Magog dalam jurai keturunan suku Yahudi yang telah lama hilang dalam rekod sejarah) yang mana kewujudan mereka sangat terahsia sebelum ini.

Kini, kewujudan Yehuda Yowtai bukan satu rahsia lagi kerana kita (Yehuda Mizrahi Melayu Muslim –  keturunan campuran darah Arab, Yahudi dan Melayu) sudah memberi khabar amaran itu kepada kamu semua.

Maka berbekalkan perkhabaran itu, kamu semua wajar mengambil langkah berdasarkan maklumat-maklumat dan perkhabaran yang telah diberikan.

Andai kamu masih enggan melaksanakan syarat pertama yang akan diberitahu nanti, maka kita di sini (Yehuda Muslim) hanya akan membiarkan kamu semua dihancurkan Yowtai di dalam keengganan kamu sendiri.

Andai masih gagal mematuhi syarat pertama, maka relakan diri untuk hancur dalam enggan.
--

SYARAT PERTAMA

Setelah menerima perkhabaran mengenai Yahedut Yowtai daripada kita, maka perkhabarkanlah pula kepada saudara-saudara kamu, anak-anak perempuan dan anak-anak lelaki kamu, kepada isteri-isteri kamu, kepada ibu bapa kamu, kepada mertua-mertua kamu, kepada rakan-rakan dan sahabat-sahabat kamu, kepada guru-guru sekolah anak-anak kamu, kepada ketua-ketua masyarakat kamu, kepada seluruh umat Islam, kepada semua yang mengucapkan dua kalimah syahadah dengan pemelukan jiwa yang ikhlas.

Ia supaya kamu mengenal musuh kamu.
Ia supaya kamu semua bersatu menghadapi musuh yang sama.
Ia supaya kamu tidak saling bercakaran kerana kamu semua menghadapi musuh yang sama.
Ia supaya kamu menjadi orang-orang yang sentiasa memberi khabar amaran kepada orang-orang yang berada di sekeliling kamu.

Andai masih gagal mematuhi syarat pertama, maka relakan diri untuk hancur dalam enggan.


“Yoseph, Annava, Christopher, Markus, you can’t con a conman.
We can’t con you either.
But, we just leave the game to the public.
That is how we play.
You can never tell that the game is over.
Until we tell you that it’s over.” - STALKER


-MASTER’s CHAMBER-


12 comments:

  1. Annava.. apekah..??

    Harap dapat selitkan artikel Tenaga untuk santapan peminat.

    ReplyDelete
  2. ya barang benar sekali..sebagaimana benarnya apa yg telah difirmankannya.
    1946,1969,201...
    berlian bersinar garang di bumi emas,setelah sempurna proses ramuannya.
    bangkitkan bangsa yg tidur pulas itu..berserta dengan sumpah agungnya.

    ReplyDelete
  3. Sy x bepa gemar cara penulisan yg tidak direct to the point. Kalu ada yg kelabu boleh jadi kelam langsung ..hajat penulis nk bg orang paham x akan kesampaian..dan syor utk saling menyampaikan apa yg ditulis x akan berhasil.
    Lebih baik tulis direct..Yowtai = sosialis >>komunis..>>>cina.
    Harap dipermudahkan semua.

    ReplyDelete
  4. Salam, anon 07:46,

    Maaf, kamu silap.

    Yowtai bukan cina.

    _WAQQAS

    ReplyDelete
  5. Kita sudah terangkan siapa Yowtai dalam siri nota Yahadut Mizrah. Bacalah semua nota sambil berfikir apakah yang dimaksudkan dengan Yowtai.

    Saya ulang, Yowtai bukan cina. Kalau kami kata Yowtai itu semestinya cina, maka kami telah menfitnah semua cina di negara ini. Yowtai itu bukan cina. Kami bukan pembawa fitnah.

    Kita di blog ini juga tidak berapa gemar dengan pembaca yang tidak suka berfikir.

    Sebab itulah hampir kesemua nota di blog ini lebih terarah kepada mengajak para pembaca meluangkan masa untuk berfikir.

    Maaf kalau kamu tidak faham, kerana kami terlalu cermat mengatur bahasa supaya tidak ada berlaku fitnah kepada kami. Kami mengelak diri daripada fitnah, atas sebab itulah kami terlalu cermat mengatur bahasa.

    Kebenaran hanya untuk golongan yang berfikir.

    ReplyDelete
  6. to Anonymous21 October 2013 07:46...maap kalau aku kato ko ni lemau tahap jamban...mangkuk hayun pun addo..

    aku bg ko mudah paham si YOWTAI nih apedie..
    ditanah ommas ini ado berkalangan makhluk nih didalam melayu..juga didalam mamak..juga didalam chinno..jugga.. ko pikkir laaa sondighi...
    sonang kato puak nih bagai pig berbullu lombu..bagai bare didalam sokam.
    tapi cukup masso eeh dio oghang bakal konno mopping cam lipas kene dek ridsect..menggelitik ajo kaki eeh.bonnar cakap den nih.

    ReplyDelete
  7. hahahaha... den suko bonar kato2 omak den... to Anonymous21 October 2013 07:46... ko sebenar bukan tak tahu... tapi ko sekarang sengaja tanya sbb ko nak kumpul bahan bukti utk lawan balik kan????... Aku ni hari2 ngadap org perangai macam ko kek pejabat ni haa... baik yg warna melepak, atau yg legam dari aku atau yg sama kulit dgn aku... sampai aku nak buat paperwork pun xde selero...

    ReplyDelete
  8. jangan dilayan puak yang bangang.. mana2 pun depa ni bangang sebab banyak sngat makan hasil fitnah politik demokrasi..

    ReplyDelete
  9. huhuhh... jgn guna bahasa kasar... banyakkan bersabar

    ReplyDelete
  10. xde la marah... i just agry.. like the agrybird... iyaaappp...

    ReplyDelete
  11. saya letakkan salah satu entry berkenaan yahadut mizrah di fb. tapi langsung tak dapat perhatian. tak ada orang yang komen apa2 pun. macam mana nak spread the news ni?

    ReplyDelete
  12. Siapakah Yahadut Mizrah untuk kita war warkan kepada mereka diluar supaya semua berhati hati?..Serius sya pon x tahu dan x berani meneka neka, boleh PM saya bgi satu contoh supaya saya senang paham.

    ReplyDelete

PERHATIAN!!!

Pembaca diminta supaya mengguna bahasa yang sopan dan penuh santun dalam ruang komen. Sila guna bahasa bersopan santun walaupun anda tidak bersetuju dengan mana-mana artikel di sini. Sila jadi orang yang matang dalam menyuarakan sesuatu komen terhadap sesuatu perkara. Komen-komen yang menggunakan bahasa kesat akan dibuang walaupun ia bermaklumat atau sarat dengan isi kritis. Bahasa keras dan bahasa kesat adalah dua perkara yang berbeza. Harap maklum.