26 Jun 2013

Yahadut Mizrah: Skroll dari tanah jajahan

SIAPA kata di Israel sana semua orang mengikut perkara-perkara yang sepatutnya diamalkan oleh orang Islam? Siapa kata di Israel tiada penjualan rokok, arak, pusat hiburan, rumah pelacuran, pusat gay dan sebagainya? Siapa kata di Israel tiada Coca-Cola?

Orang yang berkata di Israel tiada arak, tiada coca-cola, tiada rumah pelacuran dan sebagainya itu mungkin tidak pernah menjejak kaki ke negara absolute-secular itu. Maka, mereka tidak tahu apa yang berada di sebalik tembok yang memisahkan antara Israel dengan Palestin itu. Israel jauh lebih sekular daripada Amerika.

“(Negara) Israel tidak didirikan atas dasar kepercayaan kepada Tuhan. Ia didirikan atas dasar sekular yang tepat mengikut pendefinisiannya yang sebenar,”Rabbai AARON COHEN.

Semuanya ada di Israel. Israel adalah sebuah negara sekular. Cuma yang tiada ialah tiadanya orang makan babi secara terang-terangan di sana. Kalau orang itu sejak lahir sudah jadi Yahudi, memang dia akan berasa jijik kalau mendengar makanan yang ada daging babi. Lain-lain perkara yang bisa memuaskan hawa nafsu, semua ada di Israel.

Israel ada sebuah negara haram yang didirikan atas dasar sekularism dan liberalism serta atas dasar kehendak hawa nafsu para sekularis Yahudi Zionis terhadap impian keduniaan dan kekuasaan global bagi mendaulatkan hawa nafsu, keegoan dan sifat etnosentism mereka terhadap bangsa-bangsa lain yang mereka anggap tidak semulia darjat hawa nafsu mereka yang buas.

Israel menjadikan rakyat-rakyatnya sebagai bahan eksperimen untuk menyesatkan seluruh manusia di dunia ke lembah sekular. Amerika juga melakukan perkara yang sama, tetapi Amerika sedikit bertimbang rasa dalam menghormati rakyat-rakyatnya (yang konservatif) yang tidak suka kepada sekularism. Tetapi, Israel tidak peduli semua itu.

Jadi, tidak hairan apabila Tel Aviv diumumkan dan dijadikan bandar pelancongan dan tempat berpesta ria golongan gay dan homoseksual dari seluruh dunia pada tahun 2011. Kalau mana-mana manusia yang mencintai keseronokan hawa nafsu keduniaan, maka Israel adalah kota mereka. Maka, golongan LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender), golongan sekularis dan liberalis pasti-pastinya senang hati berkiblatkan Israel.

Ia kerana Israel mengiktiraf semua hak asasi yang berpusatkan humanism, hedonism dan lain-lain ism-ism yang menjanjikan keseronokan tanpa batas atau had. Eksperimen yang dilakukan bagi mengheret rakyat-rakyatnya telah lama dilakukan sejak 1960-an.

Filem-filem lucah (juga disebut gred B dan gred C) dan separa lucah ditayang di panggung-panggung wayang di Israel sejak 1960-an bagi memberi hak mengikut hawa nafsu kepada golongan-golongan yang mementingkan hawa nafsu seksual. Segala-galanya keseronokan, sekular dan hak asasi manusia yang melampaui batas memang sudah lama ada di Israel.

Maka tidak hairanlah kalau eksperimen itu diperbesarkan dengan penuh jaya ke serata pelosok dunia bagi mengheret umat manusia ke lembah sekular. Ia kerana eksperimen yang dibuat terhadap tikus-tikus yang sama warna bulunya dengan mereka itu telah lama berjaya. Lalu, eksperimen yang sama diperbesar kepada tikus-tikus yang warna bulu berbeza di makmal-makmal di serata dunia menggunakan kaedah formula yang sama. Ia berjaya, cukup berjaya.

Jadi, siapakah yang menjadi orang-orang yang menjalankan eksperimen di makmal-makmal (negara-negara) di serata dunia? Sudah tentulah orang-orang yang mempunyai ciri-ciri bulu tikus yang sama dengan mereka, yang mempunyai darah yang sama dengan mereka. Sudah tentulah orang-orang yang mahu merosakkan kamu semua itu adalah Yahadut Mizrah.
---

Yahadut Mizrah: Skroll dari Tel Aviv


Kalau kita sebut perihal Mossad dan kaitannya dengan pihak-pihak di Malaysia, maka pasti ada yang akan melompat dan melatah, lantas tidak semena-mena mengaitkan ia dengan politik. Walhal, walaupun kita tidak akan menyebutnya dalam konteks politik, pasti akan ada juga orang-orang dungu yang mahu mengatakan ia sebagai propaganda politik.

Kita tidak akan menyentuh perkara ini dalam konteks politik. Kita hanya akan menyebut dan menyentuh watak-watak tempatan Malaysia yang ada kaitan dengan Mossad, tetapi kalau ada juga yang terasa seperti dijentik atau dipalu, kita tidak boleh berbuat apa-apa. Kalau maklumat ini terasa pedasnya, ketahuilah bahawa kita tidak pernah memaksa sesiapa di kalangan anda untuk makan cili-cili yang menjadi punca terasa pedas.
--

Pada tahun 2007, sekumpulan Yowtai (Yevda) dikesan kerap memasuki Singapura dan memasuki bangunan Kedutaan Besar Israel di Singapura. Antaranya ialah Yoseph, Christopher, Peter dan beberapa lagi nama.

Nama-nama itu pula adalah nama-nama yang hanya diketahui di kalangan Yahadut Mizrah di Malaysia yang mana orang awam seperti anda tidak mengetahui akan nama-nama sulit yang mewakili identiti keyahudian mereka.

Sekitar November 2007, dua ejen Mossad diterbangkan khas dari Tel Aviv untuk memulakan urusan baharu di Kedutaan Israel di Singapura. Ia bagi memulakan kerjasama sulit antara tiga pihak iaitu Mossad, Kedutaan Israel di Singapura dan pihak-pihak Yowtai dari Malaysia. Sebelum 2007, sudah banyak urusan dilakukan antara Mossad dengan pihak-pihak Yowtai, namun ia hanya sekadar hal ehwal kaum Yowtai dan perihal survival ekonomi mereka.

Namun, bermula November tahun 2007, urusan itu diperbaharui dengan agenda yang lebih bersepadu dan tersusun melibatkan pengertian survival yang lebih besar (pelbagai) dalam persekitaran golongan Yowtai.  Ia adalah pembaharuan agenda yang diimport khas dari Tel Aviv, hasil perahan otak di meja Cawangan Asia Tenggara di Ibu Pejabat Operasi Mossad, one big job exclusively crafted by Mossad for Yevda.

Itu adalah maklumat-maklumat yang diketahui dari Singapura. Maka, adakah ada ejen Mossad yang memasuki Malaysia melalui pintu KLIA? Kemungkinan itu ada, ia bukan dibuat menggunakan andaian semata-mata, apabila seseorang ejen perisikan daripada mana-mana negara berjaya memasuki mana-mana negara lain, maka ia sememangnya sulit dikesan dan dikelaskan sebagai maklumat sulit. Jadi, anda hanya wajar tahu mengenai perkara-perkara yang kamu patut tahu sahaja.

Semasa berbual-bual mengenai keganasan Israel dan kaitannya dengan pihak-pihak di Singapura dan Malaysia, saya membuat serkap jarang sehingga seorang pegawai tinggi dalam sebuah agensi keselamatan pernah bertanya kepada saya: “tuan ini intelligence (perisik) kah? Bagaimana tuan boleh tahu semua maklumat ini?”

Jawapan saya ialah; saya ini ada banyak sumber maklumat, terdapat begitu ramai orang (sumber maklumat) yang sedia memberi maklumat kepada saya, termasuklah sumber-sumber di agensi perisikan dari Singapura dan juga perisik di negara-negara Arab yang pernah mengintip Israel.

Pertanyaan yang diajukan kepada saya itu ada asasnya kerana seseorang ejen perisik tidak akan mengenali sesama mereka sendiri sehinggalah mereka ditugaskan untuk melakukan sesuatu tugas secara berkumpulan atau secara bersama.

Selagi tidak ditugaskan melakukan sesuatu tugas secara bersama, maka mereka tidak akan mengenali sesama mereka kerana selama itu mereka melakukan tugas secara seorang diri dan menanggung risiko seorang diri. Maka dengan itu juga, pegawai tinggi itu bertanya soalan itu kepada saya.

Skroll Mossad dari Tel Aviv adalah dokumen yang penuh kerahsiaan. Ia adalah dokumen yang hanya boleh dibaca di dalam kamar mesyuarat tertutup di Kedutaan Israel di Singapura, tidak boleh menyalin, tidak boleh dikeluarkan daripada kamar mesyuarat. Apa yang boleh dibawa keluar ialah memori terhadap arahan-arahan yang terkandung dalam "skrol".

Yoseph hanya mengingati arahan-arahan yang dikhaskan kepadanya. Christopher pula hanya mengingati arahan-arahan yang khas untuknya sahaja. Begitu juga dengan watak-watak Yowtai yang lain. Mereka hanya mengingati arahan-arahan yang diberikan mengikut individu sahaja. Mereka masuk ke kamar dengan tangan kosong dan keluar dengan tangan kosong.

Jadi bagi mengetahui apa arahan classified yang terkandung dalam skrol, maka kamu harus mengkaji mengenai apa yang telah, sedang dan akan dilakukan oleh mereka pada masa lepas, masa sekarang dan masa akan datang.

Maka lihatlah bagaimana anda dijadikan eksperimen di tempat-tempat tertentu di negara ini. Kalau ia tumbuh bagai cendawan beracun selepas hujan, kemudian dihapuskan semua cendawan-cendawan itu oleh tangan-tangan lain, maka cendawan-cendawan itu akan tumbuh kembali untuk menjadi makanan beracun terhadap hati nurani kamu semua yang menyukai keseronokan.

Pada tahun 2009, tepatnya ialah sekitar penghujung Disember 2008, terdapat banyak isi kandungan skrol dilaksanakan bagi melemahkan keupayaan umat Islam di negara ini untuk bersatu. Isi kandungan skrol itu dijayakan melalui bantuan daripada kemasukan kumpulan-kumpulan yang menggelar diri mereka sebagai gerakan NGO antarabangsa.


NGO-NGO terlibat mengadakan persetujuan dengan Yowtai bagi menggerakkan satu gerakan yang lebih halus dan teliti mengikut penjenamaan global yang serba baharu. Maksud lainnya ialah gerakan itu dijalankan mengikut rentak yang sedang berlaku di peringkat global.

Anarkism dan sikap rebel diserap masuk ke dalam minda sebilangan manusia yang lemah akalnya iaitu golongan manusia yang sangat malas memproses maklumat mengikut kewajaran yang sewajarnya, iaitu juga manusia yang sudah diperdaya melalui slogan-slogan kemanusiaan yang melampaui batas.

Manusia-manusia itu pula tanpa segan silu lagi memperjuangkan hak-hak asasi manusia sebagaimana golongan LGBT atas dasar slogan hak sama rata dan hak asasi manusia secara terang-terangan sehingga mempamerkan kecenderungan hawa nafsu mereka yang tidak mengikut fitrah kejadian kepada umum. Itu adalah sebahagian.

Ia sehingga mereka terlupa bahawa manusia itu tidak sama rata sebagaimana yang mereka minta untuk disama-ratakan, manusia itu dibeza-bezakan. Islam membeza-bezakan antara orang bertaqwa dengan tidak bertaqwa. Buddha juga membezakan antara orang yang mengikut jalan lapis mulia dengan orang yang tidak mengikut jalan lapis mulia. Hindu juga membezakan antara manusia mengikut kasta-kasta dalam agama. Pangkalnya ialah manusia itu dibeza-bezakan.

Maka apabila mereka mahu hak sama rata, maka mereka terpaksa menolak ketetapan yang ada dalam agama mereka masing-masing, sehingga pada satu peringkat mereka sanggup menolak dan meninggalkan agama masing-masing hanya kerana mengikut kehendak hawa nafsu mereka sendiri. Maka, berjayalah Yowtai mengheret manusia dungu yang menjadi hamba nafsu itu ke lembah sekular.

Jika kamu semua menyalin isi kandungan skrol, maka anda tidak akan percaya mengenai apa yang anda baca. Jika kamu semua dapat ‘menceroboh’ masuk ke dalam minda Yoseph dan rakan-rakannya, maka anda akan terkejut selepas mengetahui apa yang sedang mereka fikirkan dan apa yang akan mereka lakukan, mungkin anda akan terfikir untuk mencari pulau kecil dan tinggal di pulau kecil itu selepas ini.

Kita sudah banyak memberi khabar dalam tulisan-tulisan sebelum ini. Mengenai apa yang NGO-NGO asing lakukan, mengenai art of con yang pernah dikerjakan dan sebagainya yang mempunyai kaitan dengan isi kandungan skrol dari Tel Aviv. Bacalah semula dan fahamilah, ketahuilah bahawa ia adalah hasil-hasil yang dikerjakan melalui arahan-arahan yang terkandung dalam skrol.



Berhenti sekejap di sini. Kalau ada masa, kita masuk ke sudut lain pada masa akan datang.




-CALL ME ANONYMOUS-



.

4 comments:

  1. "Maka lihatlah bagaimana anda dijadikan eksperimen di tempat-tempat tertentu di negara ini...."

    ReplyDelete
  2. blackout!!!!!!!! hahahahahahhah

    ReplyDelete
  3. kalau dikatakan kerja2 mereka ini tidak melibatkan ahli politik adalah mustahil..kerana mereka cukup faham yg menggerakkan rakyat adalah ahli2 politik..dan mempengaruhi rakyat juga adalah ahli politik..cuma besar kemungkinan ahli2 politik tertentu tidak mengenal peranan mereka sebenarnya..

    dalam erti kata lain ahli2 politik ni sudah buta sebelah mata..hanya mata zahir yg dok buka..mati hati tertutup..dan ingin mengheret rakyat bersama2 mereka..

    wallahua'lam

    ReplyDelete
  4. Yoseph sendiri merupakan seorang ahli politik......yang penuh berstrategi.........setiap jam, setiap minit setiap saat...

    ReplyDelete

PERHATIAN!!!

Pembaca diminta supaya mengguna bahasa yang sopan dan penuh santun dalam ruang komen. Sila guna bahasa bersopan santun walaupun anda tidak bersetuju dengan mana-mana artikel di sini. Sila jadi orang yang matang dalam menyuarakan sesuatu komen terhadap sesuatu perkara. Komen-komen yang menggunakan bahasa kesat akan dibuang walaupun ia bermaklumat atau sarat dengan isi kritis. Bahasa keras dan bahasa kesat adalah dua perkara yang berbeza. Harap maklum.